Saturday, February 14, 2009

lega!!!

ok,dh lama rsanya x bkak blog ni.mmandangkn sgt byk test bln ni,mmg la xde msa.. bru kjap td abis test law.fuh, gler pnat.nk mmngingat sgala fakta yg mmg sgt byk tu wat saya x ckp kaki nk jejak tanah. sgt byk akta nk kne ingat lg.. kre dh lps ni mmg leeegaaa sgt2.
2-3 arini saya asyik diner nasik lmak je.nasik lemak yg sgt superb.murah n sdp.byangkn nsk lmak hrga sringgit je.rsanya klu nsk lmak cmtu kt tmpat lain lg2 kt jb ni mau 2 hinggit. dan saya yg sgt kuat mkn ni pun pe lg, bli la smpai 2 bngkus. ok,mmg x elok mkn ari2 tp ksedapan nsk lmak tu sgt mnggoda saya smpai ari2 pun nk bli.. hai la nsk lmak. nape la ko sgt sdp.. dan saya sgt x sabar nk tnggu esok untuk mkn nsk lmak sdp. esk saya akn kosongkn prot saya utk nsk lmak sdp!! yam yam...

4 comments:

  1. sape yang jual nasi lemak???

    ReplyDelete
  2. ak cm knl jerk penunggu asrama nie..
    kat blog ustad pon dea pon ade gak..
    ak musykil n curige sape kah gerangan hamba allah nie..
    hati2 mimi..
    woi!!!
    byk lg assmnt mnunggu ko..
    jgn lpe kite kene wat persembahan hujong bln nie yerk!!!
    hahahahahaha..

    ReplyDelete
  3. btol2..kasi gegar 1 dewan. biar trkedu org tgk!!

    ReplyDelete