Tuesday, February 3, 2009

sandwich in memories

bukan la nk cter alkisah arakian pasal sandwich ke pe.. gambar ni ktowg amik pagi2 before pertndingan raja masak start. saya dengan tanpa segan silunya masuk prtandingan tersebut utk saya mwakili blik saya, B101.. bersma2 dgn nana. bersmangat waja, saya telepon mak saya nk mntak tips sgala bgai. gaya mcm nk msak ape je..padahal wat sndwich je kot. x kisah la. kre mntak berkat la.

esoknya, nk amik smangat rakyat palestin ktowg siap pkai badge button 'aman palestin'. kre as sokongan kt diowg. peace no war! tepat pkul 10, dgn gaya ala2 ion chef celup,ktorg pun berhmpas pulas mnyediakn sandwich smbil dibntu oleh PR ktowg iaitu rara n nono.. kaka n dada lak msk prtndingan teh tarik. gler klakar.. rsa sanwich ktorg dh ckp sdp, teh tarik lak gaya cm international xpert..tp tula,nk wat cmne..dh xde rezeki la.ktowg x mnang lak.sume hadiah abis blik atum ngan paare yg kebas.diowg je mnang. pastu jobor lak tu.hampeh tol la..

No comments:

Post a Comment